ביטול עסקה
בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בשירות; או עקב אי שביעות רצון מטיב השירות שנקבע בעסקה; או עקב כל הפרה אחרת של תנאי העסקה, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו. המשתמש יעמיד את השירות וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.
בביטול עסקה שלא עקב (1) פגם או אי התאמה בשירות; או (2) כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה מהרוכש את סכום עלות השיחות והקו שקיבל בעל השירות , למעט דמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק.